دادخواست شکایت کارگری

کارگران عزیز می توانند جهت ثبت داد خواست شکایت از کارفرما با متخصصین ما به طور رایگان مشور ت نمایند . هرگونه مشاوره در مورد ثبت دادخواست توسط کارشناسان ما رایگان صورت می گیرد

هزینه ثبت دادخواست به همراه اسکن مدارک و مشاوره رایگان و بار گزاری مدارک مبلغ فوق العاده ناچیزی است که تعرفه آن توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صادر شده است . در صورتیکه کار گر توان پرداخت آنرا نداشته باشد رایگان صورت خواهد پذیرفت

لذا از همه شما عزیزان خواهشمندیم از تهیه و ثبت دادخواست در کافی نت ها و یا توسط افراد شخصی خودداری نمایید زیرا تهیه دادخواست نیاز به تخصص دارد چه بسیار دادخواست هایی که توسط افراد غیر متخصص یا کافی نت ها تهیه شده و توسط کار شناسان اداره کار برگشت شده است .

کارشناسان ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما عزیزان به شکل رایگان هستند

ثبت دادخواست شکایت کارگری در مرکز مشاوره شغلی و کاریابی رادوین ظرف نیم ساعت انجام میپذیرد . ضمن آنکه مشاوره و نحوه عملکرد کاملا شرح داده می شود .مدارک مورد نیاز برای شکایت از کارفرما را از دوستان ما سوال بفرمایید .

برای ثبت دادخواست شکایت از کارفرما می توانید به شکل حضوری و یا غیر حضوری اقدام بفرمایید برای درخواست خدمات غیر حضوری ثبت دادخواست شکایت می توانید مدارک خود را به شماره 09900238148 واتس آپ نموده و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از راه دور برایتان فرم تکمیل کنند .