آشنایی با فرآیند بیمه بیکاری

در این بخش برای آشنایی شما عزیزان با فرآیند بیمه بیکاری دستورالعمل فوق را قرار داده ایم

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی رایگان با کارشناسان مرکز تماس بگیرید . ما یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مرکز کاریابی ایران دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستیم .

دانلود دستور العمل آشنایی با فرآیند بیمه بیکاری

عاجزانه خواهشمندیم جهت ثبت نام و فرآیند بیمه بیکاری و دادخواست شکایت به دفاتر پیشخوان و کافی نتها مراجعه ننمایید .

روزانه شاهد مراجعات متعددی از هموطناننمان هستیم که بدون اطلاع به دفاتر پیشخوان و کافی نتها مراجعه نموده و علاوه بر بروز نقص در مدارک در برخی موارد ثبت نام آنها صورت نگرفته و زمان سی روز آنها سپری شده ؛ متاسفانه برای این دوستان دیگر هیچ کاری نمی توان کرد . این مراکز از قوانین و روابط کار اطلاعی ندارند بنابر این خودتان را از چاله به چاه نیاندازید .

کارشناسان ما بطور رایگان به شما مشاوره می دهند . برای ثبت نام هم میتوانید حضوری و هم غیر حضوری اقدام نمایید . با شماره 44281457 – 44281458 تماس بگیرد .

نمونه افرادیکه جهت ثبت نام به کافی نت و دفاتر پیش خوان مراجعه نموده و متاسفانه پرونده آنان با مشکل مواجه شده و مجبور به ارائه دادخواست شده اند :

1- ناصر عیوضی : تاریخ بیکاری 01-10-1400 متاسفانه دفتر پیش خوان مدارک رو گرفته و ثبت نام نکرده و تاریخ منقضی شده

2- مهناز قاسمی غیاثی : تاریخ بیکاری 09-09-1400 مراجعه کرده اند به کافی نت و اشتباه ثبت نام کرده اند و تاریخ پرونده منقضی شده است

3- امیر حسین عابدین زاده هستم در تاریخ 01-01-1402 از کار اخراج شده ام لیکن چون کارفرما بهم نامه عدم نیاز نداده بود برا یبیمه بیکاری به کافی نت مراجعه کردم بدون اینکه اطلاعی از روند بیمه بیکاری داشته باشند من را ثبت نام کردند در صورتیکه باید دادخواست میدادم الان زمان 30 روز من به پایان رسیده و دیگر نمیتوانم شکایت کنم و حق و حقوق من از بین رفته متاسفانه