ثبت بیمه بیکاری

متقاضیان محترم بیمه بیکاری با در دست داشتن مدارک زیر می توانند به مرکز مشاوره شغلی و کاریابی رادوین جهت ثبت نام بیمه بیکاری مراجعه نمایند

توجه داشته باشید تنها 30 روز از زمان وقوع بیکاری فرصت دارید برای ثبت نام مراجعه نمایید

با توجه به اینکه پروسه ثبت نام کمی زمان بر است و نیاز به ارائه کد احراز هویت می باشد مراجعه ثبت نام خود را به روزها آخر نسپارید

مدارک مورد نیاز ثبت نام بیمه بیکاری :

1- قرارداد یکسال آخر کاری ( مثلا اگر وقوع بیکاری شما از 01-10-1400 می باشد قرارداد کاری شما باید از تاریخ 01-01–1399 لغایت 30-12-1399 باشد )

2- نامه عدم نیاز ( در نامه عدم نیاز تاریخ وقوع بیکاری باید قید شود مثلا اگر اتمام قرارداد 30-12-1399 است تاریخ عدم نیاز باید 01-01-1400 باید قید شود )

3- مدرک تحصیلی ( در صورت عدم وجود مدرک تحصیلی فرم مربوطه را از کارشناسان ما اخذ و تکمیل نمایید )

4- کارت پایان خدمت یا معافیت یا معافیت تحصیلی ( صرفا برای آقایان )

5- رای هیئت حل اختلاف ( برای افرادی که از کارفرمای خود شکایت کرده اند و نامه عدم نیاز و قرارداد ندارند )

هموطنان عزیزمان که امکان مراجعه حضوری ندارند یا در شهرهای دور می باشند می توانند از طریق تماس با شماره 09900238148 و ارسال تصویر مدارک از طریق واتز آپ به همین شماره ثبت نام نمایند .

توضیح آنکه کلیه مراحل مشاوره توسط کارشناسان ما به طور رایگان صورت می گیرد .