ثبت حضوری و غیر حضوری بیمه بیکاری توسط کارگزار منتخب اداره کار

متقاضیان محترم بیمه بیکاری با در دست داشتن مدارک زیر می توانند به مرکز مشاوره شغلی و کاریابی رادوین جهت ثبت نام بیمه بیکاری مراجعه نمایند

ما کارگزار منتخب و رسمی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی هستیم .

متقاضیان محترم میتوانند به شکل حضوری و غیر حضوری جهت ثبت نام بیمه بیکاری اقدام نمایند . هیچگونه هزینه اضافی جهت ثبت نام غیر حضوری بیمه بیکاری دریافت نمی گردد . برای دریافت خدمات غیر حضوری مدارک خود را اسکن نموده و به شماره واتس آپ 09900238148 ارسال نمایید . سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از طریق تلفن برای شما فرم مربوطه را تکمیل نمایند .

توجه داشته باشید تنها 30 روز از زمان وقوع بیکاری فرصت دارید برای ثبت نام مراجعه نمایید

با توجه به اینکه پروسه ثبت نام کمی زمان بر است و نیاز به ارائه کد احراز هویت می باشد مراجعه ثبت نام خود را به روزها آخر نسپارید

مدارک مورد نیاز ثبت نام بیمه بیکاری :

1- قرارداد یکسال آخر کاری ( مثلا اگر وقوع بیکاری شما از 01-10-1400 می باشد قرارداد کاری شما باید از تاریخ 01-01–1399 لغایت 30-12-1399 باشد )

2- نامه عدم نیاز ( در نامه عدم نیاز تاریخ وقوع بیکاری باید قید شود مثلا اگر اتمام قرارداد 30-12-1399 است تاریخ عدم نیاز باید 01-01-1400 باید قید شود )

3- مدرک تحصیلی ( در صورت عدم وجود مدرک تحصیلی فرم مربوطه را از کارشناسان ما اخذ و تکمیل نمایید )

4- کارت پایان خدمت یا معافیت یا معافیت تحصیلی ( صرفا برای آقایان )

5- رای هیئت حل اختلاف ( برای افرادی که از کارفرمای خود شکایت کرده اند و نامه عدم نیاز و قرارداد ندارند )

هموطنان عزیزمان که امکان مراجعه حضوری ندارند یا در شهرهای دور می باشند می توانند از طریق تماس با شماره 09900238148 و ارسال تصویر مدارک از طریق واتز آپ به همین شماره ثبت نام نمایند .

توضیح آنکه کلیه مراحل مشاوره توسط کارشناسان ما به طور رایگان صورت می گیرد .

از شما هموطنان عزیز خواهشمندیم برای انجام امور بیکاری به هیچ عنوان به دفاتر پیش خوان و کافی نتها مراجعه نکنید . ما هرروزه شاهد از دست رفتن فرصت ثبت نام عزیزانمان هستیم که بدلیل عدم اطلاعات به دفاتر کافی نت یا پیش خوان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نموده اند که علاوه بر از دست رفتن زمان 30 روز اطلاعات به شکل ناقص بارگزاری شده است . کافی نت ها و دفاتر پیش خوان چون از روابط کار و دسور العمل ها اطلاعاتی ندارند ثبت نام شما را با مشکل مواجه خواهند کرد . لذا عاجزانه تقاضا مندیم از مراجعه به این مراکز جهت بیمه بیکاری و ثبت دادخواست شکایت خودداری نمایید .